Kisfuxvölgyi pincészet

Kisfuxvölgyi pincészet

Zsendülés

2015. augusztus 01. - grano

A tavalyi borzasztó év után az idei végre jobbnak ígérkezik.

A permetezésem, zöldmunkámtudatosabb volt mint a tavalyi.

Nem tetelyeztem, inkább kerülgettem. Ezt azért mert ősszel bújtani akarok. Cserébe alig van hónalj hajtásom, így amiket kitakartam fürtöket azok úgy is maradtak. A korai fajták már ehetők, legalábbis az őzek szerint. Úgy néz ki, hogy az idén is jelentős kártételre számíthatok tőlük.

Azt sikerült megállapítanom, hogy a lisztharmat fertőzésem elsődleges oka a támrendszer állapota. Illetve annak hiánya. Merthogy a drótok karók halmaza nem igazán támrendszer szerű. Szóval jó felé kezdtem a módosítást, de be kell fejeznem és rendbe kell tennem.

Azért, hogy több ilyen képem legyen.

dsc_0351.jpg

dsc_0362.jpg

dsc_0354.jpg

dsc_0355.jpg

 

 

Egy kis érdekesség: ezt a tőkét nem perrmeteztem az idén. Egy kipusztult tőke alanya hajtott ki évekkel ezelőtt, de eddig nem foglalkoztam vele. Nem permeteztem. Nagyon jó példa arra, hogy a kén mennyire jó atkairtó szer még év közben is. Sehol másutt nincs említésre méltó atka fertőzésem.

dsc_0361.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuxvolgy.blog.hu/api/trackback/id/tr287671928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása